Magamról

Saját fotó
"Az olvasás - ha élvezetet okoz - segít élni. Átélni és túlélni is." - Vekerdy Tamás Minden, ami könyv, olvasás, írás, anyukás - Vivis.

2020. január 15., szerda

" A csillagokra, mert meghallgatnak bennünket, és az álmokra, amik teljesülnek."

Hát, sziasztok! 

Nem is tudom, hol kezdjem... amióta tudok, olvasok. 
Emlékszem, mikor 7 éves koromban édesapám beíratott könyvtárba, arra, hogy milyen sokan ismertek ott, hogy konkrétan láttak felnőni; arra, hogy a nénikém mennyi könyvet hozott nekem maga is a könyvtárból; arra, amikor az első könyvemet kaptam meg, hogy mikor kezdtem el napi szinten olvasni, és hogy mennyit gyarapodott a könyvespolcom az évek alatt. 

Ahhoz képest a Molyt sem használom túlságosan régóta. Egy-két éve az életem része rendszeresen, de értékeléseket már azelőtt is mindig szívesen írtam. Évek óta tervezek blogolni, ez mindig nagy álmom volt, csak vagy eszközöm, vagy elég bátorságom nem volt hozzá sokáig. 

Viszont az elmúlt időszakban egyre több visszajelzést kaptam, sőt, én magam is láttam a fejlődést a fogalmazásaimban, és most jutottam el arra a szintre, hogy igazán ki merjek lépni a komfortzónáimból.

Így, 24 éves koromra, igazi könyvmolyként sokak biztatására úgy döntöttem, belevágok és lassacskán alakulok... hogy mit találhattok meg nálam?

Mindent, ami olvasással és könyvekkel kapcsolatos, legyen az magyar vagy külföldi, nagyon sok zsánerben olvasok; írok nektek az olvasmányaimról, bőven van a múltból is értékelésem és a jövőben is tervezem - mert tudni kell rólam, hogy nem tudok új könyvbe kezdeni, amíg nem írtam ki az érzéseimet az előzőről; valamint találhattok itt (rövidebb) saját írásokat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése